Google Api Alma!

        




                      RvS Community - Google Api Alma



Adım 1: https://console.developers.google.com/  adresine giriyoruz.

Adım 2: Api ve hizmetlerini etkinleştir tuşuna basıyoruz. 

Adım 3: Arama çubuğa Youtube yazın ve Youtube data api v3 e basın 

Adım 4: Apiyi etkinleştir diyin ardından, yönetmeye basın.

Adım 5: Çıkan ekrandan kimlik bilgilerini oluştur diyin .

Adım 6: seçim kısmından; Youtube data api v3 ü seçin, nereden çağıracaksın; ise web sunucusu(JavaScript) seçeneğine basın, son kısma ise herkese açık veri kısmına basın ve kimlik bilgilerine ihtiyacım var kısmına basın 

Adım 7: Çıkan ekrandan kimlik bilgilerini kısıtlayına basın. 

Adım 8: Dediğim ekran  uygulama kısıtlamalarını http yönlendir seçeneğine basın ve bir menü gelecektir; boş geçebilirsiniz önemli değil ha dilerseniz Youtube yazabilirsiniz, fakat bu durumda sadece Youtube dan bir şey açar başka siteleri tanımaz. Ardından bu anahtarı kısıtla diyoruz, ve bir seçenek kısmı geliyor Youtube data api v3 e basın. Son durum ve kayıt ete basın. İşte bu kadar artık api ünlem değil yeşil bir tik veriyor artık sorun kalmadı.

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski